Mentor muuttaa elämäsi

Liity jäseneksi

Kuntosali turkulaiseen makuun 


Mentor on pelin uudelleen määrittävä kuntosali Turussa: meillä treenaat parhaissa puitteissa ja ennen kaikkea hyvässä seurassa.

Keskuksemme sijaitsevat Kuralassa ja Hirvensalossa, ja tammikuussa 2023 avataan uljas Mentor Impivaara Jarkko Nieminen Areenan yhteyteen. Liittymällä joukkoomme voit vapaasti käyttää kaikkien saliemme palveluita!

Fyysinen hyvinvointi heijastuu kaikkeen elämässäsi. Oletpa ottamassa ensimmäistä askelta kuntoiluun tai jo kokenut treenaaja, autamme sinua saavuttamaan itsellesi tärkeät tavoitteet. Lupaamme muuttaa elämäsi. Se on paljon sanottu, tartu siihen.

Liity jäseneksi

Kuntosali

Lue lisää

Ryhmäliikunta

Lue lisää

Henkilökohtainen valmennus

Lue lisää

Kuntotestaus

Lue lisää
Mitä tunteja tänään?

Aikataulu


Tänäänkin on tarjolla monta vaihtoehtoa voida entistä paremmin. Valitse mieluisin tai kokeile jotain uutta.
Nähdään pian!

Kuralan koko aikataulu

Hirvensalon koko aikataulu

Varaa tunnit tästä
  • Kurala
  • Hirvensalo
  • Impivaara

Mentor kurala

Ma

10:00 - 10:45
Functional Circuit
i

Functional Circuit

Functional Circuit -tunnilla kehitetään kehonhallintaa ja kestävyyttä 3–4 liikkeen pattereissa. Tunti haastaa liikkumaan eri tasoissa yhdistelmäliikkeiden avulla, mikä kehittää erinomaisesti kehonhallintaa sekä tasapainoa.

17:00 - 17:45
FasciaMethod
i

FasciaMethod

FasciaMethod on kehitetty parantamaan liikkuvuutta aktiivisilla venytyksillä, joissa hyödynnetään nivelten täysiä liikeratoja. Lihaskalvovenytykset parantavat voimantuottoa sekä liikehallintaa ja sopivat hyvin sekä alkuverryttelyksi vaikkapa ennen voimaharjoitusta, että loppujäähdyttelyksi tai huoltavaksi harjoitukseksi.

17:45 - 18:30
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

18:30 - 19:15
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

Ti

17:30 - 18:30
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

18:30 - 19:15
Power Circuit
i

Power Circuit

Power Circuit -tunti muodostuu kolmen liikkeen pattereista. Liikkeistä kaksi keskittyy voimaan ja yksi sykkeen nostoon. Lihasharjoittelu on tehokasta sekä hauskaa ja samalla kehität kestävyyttä!

19:15 - 20:00
FasciaMethod
i

FasciaMethod

FasciaMethod on kehitetty parantamaan liikkuvuutta aktiivisilla venytyksillä, joissa hyödynnetään nivelten täysiä liikeratoja. Lihaskalvovenytykset parantavat voimantuottoa sekä liikehallintaa ja sopivat hyvin sekä alkuverryttelyksi vaikkapa ennen voimaharjoitusta, että loppujäähdyttelyksi tai huoltavaksi harjoitukseksi.

07:00 - 07:30
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

07:30 - 08:00
Power Circuit
i

Power Circuit

Power Circuit -tunti muodostuu kolmen liikkeen pattereista. Liikkeistä kaksi keskittyy voimaan ja yksi sykkeen nostoon. Lihasharjoittelu on tehokasta sekä hauskaa ja samalla kehität kestävyyttä!

Ke

17:00 - 17:45
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

18:00 - 18:45
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

18:45 - 19:30
Kehonhuolto
i

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla parannetaan lihaskalvojen elastisuutta putkirullan avulla sekä parannetaan lihasten voimantuottoa ja nivelten liikelaajuuksia dynaamisilla venytyksillä. Lisäksi kehonhuollolla voidaan ehkäistä liikuntavammoja. Kehonhuolto kannattaa ottaa osaksi viikkorytmiä, mikäli haluaa parantaa suorituksiaan salilla/treeneissä ja rentoutua.

06:30 - 07:00
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

07:00 - 07:30
Core
i

Core

Core-tunnilla keskitytään nimensä mukaisesti coreen eli keskivartalon lihaksistoon. Halusitpa sitten tukea korsettiin tai kunnon poltetta vatsalihaksiin – tästä tunnista hyötyvät kaikki!

To

10:00 - 10:30
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

10:30 - 11:00
Core
i

Core

Core-tunnilla keskitytään nimensä mukaisesti coreen eli keskivartalon lihaksistoon. Halusitpa sitten tukea korsettiin tai kunnon poltetta vatsalihaksiin – tästä tunnista hyötyvät kaikki!

17:15 - 18:00
Functional Circuit
i

Functional Circuit

Functional Circuit -tunnilla kehitetään kehonhallintaa ja kestävyyttä 3–4 liikkeen pattereissa. Tunti haastaa liikkumaan eri tasoissa yhdistelmäliikkeiden avulla, mikä kehittää erinomaisesti kehonhallintaa sekä tasapainoa.

18:00 - 18:45
Party
i

Party

Party on yhtä kuin bileet jumppasalissa! Tällä tunnilla ei ole rajoja eikä sääntöjä! Hulluttele helposti opittavien ja hikisten tanssisarjojen tahdissa ja naura! Tunti kehittää rytmikykyä ja ketteryyttä sekä kestävyyttä.

18:45 - 19:15
Barre
i

Barre

Barre pohjautuu pilatekseen, balettiin ja joogaan. Barren avulla parannat ryhtiä ja kehon linjausta balettiin pohjautuvan jalkatyöskentelyn parissa sekä harjoitat olkapäiden ja lantion alueen tukilihaksia. Välineet: kehonpaino, pilates-pallo ja kuminauha.

19:15 - 20:00
Pilates
i

Pilates

Pilates on tunnettu kehonhallintamenetelmä, jossa tähdätään ryhdikkääseen ja tasapainoiseen kehoon klassisen mattosarjan liikkeillä. Harjoitteet tehdään keskivartalon syvän tuen eli Powerhousen kautta. Sopii kaikille, jotka haluavat kiinteämmän ja vahvemman keskivartalon!

Pe

16:30 - 17:15
Power Circuit
i

Power Circuit

Power Circuit -tunti muodostuu kolmen liikkeen pattereista. Liikkeistä kaksi keskittyy voimaan ja yksi sykkeen nostoon. Lihasharjoittelu on tehokasta sekä hauskaa ja samalla kehität kestävyyttä!

07:30 - 08:00
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

08:00 - 08:30
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

La

10:00 - 10:30
Liikkuvuus
i

Liikkuvuus

Liikkuvuusharjoituksen voi kätevästi yhdistää kovempaan treeniin joko ennen tai jälkeen, sillä tunnilla tehtävät dynaamiset liikkuvuusharjoitteet lisäävät verenkiertoa ja herättävät lihaksia sekä hermostoa. Loppujäähdyttelynä liikkuvuus puolestaan tehostaa kuona-aineiden poistoa kehosta ja edistää siten palautumista.

10:30 - 11:30
Total Body Extreme
i

Total Body Extreme

Tunti on Total Bodyn “isoveli”. Tällä tunnilla saat todella haastaa itseäsi niin monipuolisen voimaharjoittelun, kehonhallinnan kuin maksimaalisen suorituskyvynkin osalta.

Välineet: tanko, kahvakuula, käsipainot ja cardiolaitteet.

09:00 - 10:00
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

Su

18:30 - 19:30
Functional Circuit
i

Functional Circuit

Functional Circuit -tunnilla kehitetään kehonhallintaa ja kestävyyttä 3–4 liikkeen pattereissa. Tunti haastaa liikkumaan eri tasoissa yhdistelmäliikkeiden avulla, mikä kehittää erinomaisesti kehonhallintaa sekä tasapainoa.

Mentor hirvensalo

Ma

10:00 - 10:45
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

17:30 - 18:30
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

18:30 - 19:15
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

19:15 - 20:00
Syvävenyttely
i

Syvävenyttely

Syvävenyttely rentouttaa ja tasapainottaa hermostoa ja vaikuttaa positiivisesti palautumiseen sekä lihaksen kykyyn vastaanottaa uutta ärsykettä. Erittäin hyödyllinen lisä saliharjoittelijan viikko-ohjelmaan.

Ti

17:30 - 18:15
Total Step
i

Total Step

Total Step -tunnilla vuorottelevat helpot ja vauhdikkaat askelsarjat step-laudalla sekä lihaskunto musiikin tahtiin. Tällä tunnilla kehität hapenottokykyä, rytmikykyä sekä lihaskestävyyttä.

Välineet: step-lauta, pumpputanko ja käsipainot.

18:15 - 19:00
Party
i

Party

Party on yhtä kuin bileet jumppasalissa! Tällä tunnilla ei ole rajoja eikä sääntöjä! Hulluttele helposti opittavien ja hikisten tanssisarjojen tahdissa ja naura! Tunti kehittää rytmikykyä ja ketteryyttä sekä kestävyyttä.

19:00 - 19:30
Barre
i

Barre

Barre pohjautuu pilatekseen, balettiin ja joogaan. Barren avulla parannat ryhtiä ja kehon linjausta balettiin pohjautuvan jalkatyöskentelyn parissa sekä harjoitat olkapäiden ja lantion alueen tukilihaksia. Välineet: kehonpaino, pilates-pallo ja kuminauha.

19:30 - 20:15
Pilates
i

Pilates

Pilates on tunnettu kehonhallintamenetelmä, jossa tähdätään ryhdikkääseen ja tasapainoiseen kehoon klassisen mattosarjan liikkeillä. Harjoitteet tehdään keskivartalon syvän tuen eli Powerhousen kautta. Sopii kaikille, jotka haluavat kiinteämmän ja vahvemman keskivartalon!

07:00 - 07:30
Mentor Bike HR
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

07:30 - 07:45
Core
i

Core

Core-tunnilla keskitytään nimensä mukaisesti coreen eli keskivartalon lihaksistoon. Halusitpa sitten tukea korsettiin tai kunnon poltetta vatsalihaksiin – tästä tunnista hyötyvät kaikki!

Ke

17:00 - 17:45
Mentor Bike
i

Mentor Bike

Sisäpyörätunnilla voit antaa musiikin viedä ja hien virrata! Sykeohjattu kestävyysharjoitus sopii loistavasti salitreenin rinnalle ja tulet polttamaan tehokkaasti kaloreita! Tunti kehittää monipuolisesti kestävyyttä.

17:45 - 18:30
Functional Circuit
i

Functional Circuit

Functional Circuit -tunnilla kehitetään kehonhallintaa ja kestävyyttä 3–4 liikkeen pattereissa. Tunti haastaa liikkumaan eri tasoissa yhdistelmäliikkeiden avulla, mikä kehittää erinomaisesti kehonhallintaa sekä tasapainoa.

18:30 - 19:15
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

19:15 - 20:00
Jooga
i

Jooga

Jooga on alun perin intialainen kansanperinne, josta on vuosien saatossa kehittynyt terapeuttinen tasapainoa ja rentoutumista parantava liikkuvuusharjoitus. Mentor Jooga yhdistelee eri tyylejä tavoitellen vahvaa ja liikkuvaa kehoa sekä rentouttavaa vaikutusta.

To

18:00 - 18:45
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

18:45 - 19:30
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

07:00 - 7:45
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

Pe

10:00 - 10:45
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

10:45 - 11:00
Core
i

Core

Core-tunnilla keskitytään nimensä mukaisesti coreen eli keskivartalon lihaksistoon. Halusitpa sitten tukea korsettiin tai kunnon poltetta vatsalihaksiin – tästä tunnista hyötyvät kaikki!

17:00 - 17:15
Keppijumppa
i

Keppijumppa

17:15 - 18:00
Power Circuit
i

Power Circuit

Power Circuit -tunti muodostuu kolmen liikkeen pattereista. Liikkeistä kaksi keskittyy voimaan ja yksi sykkeen nostoon. Lihasharjoittelu on tehokasta sekä hauskaa ja samalla kehität kestävyyttä!

La

10:00 - 10:45
Crosscardio Circuit HR
i

Crosscardio Circuit

Crosscardio Circuit on hikinen kuntopiiri, jossa kehitetään monipuolisesti kaikkia kestävyysalueita cardiolaitteilla. Tunnilla on mukana myös lihaskuntorasti.

Välineet: cardiolaitteet, kahvakuula, TRX ja käsipainot.

10:45 - 11:30
Total Body
i

Total Body

Total Body on helppo liikepareista koostuva lihaskuntotunti, jossa kehitetään perusvoimaa, kuten koko vartalon salitreenissä. Tämä lihaksia muokkaava tunti sopii ihan kaikille!

Välineet: pumppitanko, kahvakuula, käsipainot ja step-lauta.

Su

18:00 - 19:00
Functional Circuit
i

Functional Circuit

Functional Circuit -tunnilla kehitetään kehonhallintaa ja kestävyyttä 3–4 liikkeen pattereissa. Tunti haastaa liikkumaan eri tasoissa yhdistelmäliikkeiden avulla, mikä kehittää erinomaisesti kehonhallintaa sekä tasapainoa.

Mentor impivaara

Ma

Ti

Ke

To

Pe

La

Su

Henkilökunta

Tutustu Mentor-tiimiin


Mentorin ytimessä ovat kokeneet ja kannustavat ammattilaiset. Jäsenenä saat käyttöösi kaiken osaamisemme.

Tutustu meihin

@mentorturku


Pika­yhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Yhteystiedot Ryhmäliikuntakalenteri